trening

może to być pewnego rodzaju hobby, więc czemu o tym nie pisać:) po kilku miesiącach przerwy (oby nigdy więcej mnie to nieszczęście nie spotkało – powroty są takie trudne…) wróciłam na fitness. na rozruszanie, a potem podtrzymanie kondycji najlepszy jest według mnie trening obwodowy.

zdjęcie wykorzystywane do reklamy wielu klubów w różnych miastach – jak takie zobaczycie na stronie to nie wierzcie, że to samo będzie na miejscu:) ogólne założenia są jednak takie same.

tam gdzie chodzę mamy 9 urządzeń (na nogi, ręce, brzuch). na każdym sprzęcie ćwiczymy 2 razy po 2 serie (standardowe i przyspieszone tempo). po każdym urządzeniu mamy ćwiczenia na stepie, dość wyczerpujące, albo ćwiczenia na uda/brzuch. generalnie trenuje się więc nie tylko różne mięśnie, ale również ogólną kondycję. dynamika zajęć zależy oczywiście od prowadzącego (miałam np takie zajęcia na których serie na urządzaniach były dłuższe, więc robiłyśmy tylko jedno okrążenie), oraz od zakupionego sprzętu (przeważnie wszędzie jest to samo, ale chodziłam kiedyś na taki trening, gdzie dodatkowo była bieżnia i wiosła). naprawdę polecam – na początku może być ciężko, ale efekty dość szybko widać. na standardowym fitnesie nie jest wcale łatwo wyrzeźbić sobie np ramiona, a po miesiącu treningu już widać realną różnicę. do dzieła!!!

This entry was published on 21 listopada 2012 at 21:13. It’s filed under Byłam-widziałam, Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

