z Kordoby zdjęć kilka

wnętrze meczetu-katedry

południe Hiszpanii to jedno z tych miejsc, które lepiej wyglądają na zdjęciach niż w rzeczywistości:) po wakacjach na szczęście zostają zdjęcia:)

wnętrze meczetu-katedry

w Kordobie znajduje się słynny na całym świecie meczet, który nie został zburzony przez bogobojnych katolików w lepszych dla nich czasach, a „jedynie” przekształcony na katedrę.  bez cienia zawiści wybudowano ogromny ołtarz mający konkurować z pięknem tego miejsca (bez szans) oraz ponad 50 kaplic (nawet nie zwróciłam uwagi) – arabskie budownictwo jest zachwycające. z ciekawostek – to jedyne miejsce na świecie, w którym muzułmanie modlili się w kierunku innym niż Mekka (Damaszek).

Alcazar – zamek twierdza

w drodze na stare miasto

podobno z tego miejsca robi się najlepsze zdjęcie Kordoby:)

taka sobie dzielnica białych domów

wakacje bez palm to nie wakacje:)

This entry was published on 1 października 2012 at 23:25. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

4 thoughts on “z Kordoby zdjęć kilka

  1. oj, powojażowałoby się…

  2. Ja byłam tylko na „Wybrzeżu Pomarańczowym”
    Jeżdząc w głąb lądu poza ośrodkami widziałam koty bez oczu.
    To bylo straszne przeżycie.
    Zdecydowanie wole Włochy
    Twoje zdjęcia piękne

Skomentuj

