mroczne góry

a raczej mroczne zdjęcia gór. ostatnim razem nauczyłam się robić zdjęcia chmurom. tym razem chmur było za dużo – mogłam się na nich skupić, ale z braku światła cała  reszta wychodzi bardzo ciemno.

jakiś urok w tym jest – wolę takie zdjęcia niż jaśniejsze z białą jednolitą plamą zamiast chmur.

powyżej próba na ustawieniach „na zewnątrz, pochmurno”.

na pewno jest jakiś sposób na lepsze zdjęcia. lenistwo i brak czasu nie pozwalają na przestudiowanie możliwości ustawień w moim aparacie – pozostaje mi więc  eksperymentowanie:)

This entry was published on 19 sierpnia 2012 at 21:34. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “mroczne góry

  1. Bardzo ciekawe kadry i fajne światło :).
    Podobają mi się takie naturalne obrazy, bez tych technologicznych udziwnień typu hdr, albo innego dziwadła przejaskrawiającego obraz .

    • dzięki! zdjęcia zrobione małym cyfrowym nikonem – mam takie poczucie, że przeważnie cyfrówki zniekształcają rzeczywistość i „podrasowanie” bywa konieczne. można z tym jednak faktycznie przesadzić. dlatego jestem fanką kliszy – niedługo wrzucę kolejne próbki:)

Skomentuj

