W czasie deszczu

Plan na weekend był raczej leniwy. Książka, kocyk, trawa, spacer… pogoda jednak nie jest idealna. Przypomniałam sobie więc dlaczego jesienią i zimą generalnie więcej robię w wolnym czasie:) Zaczęłam dziergać z włóczki, która leżakowała ponad rok. Miał być szal, ale okazało się, że szerokość idealnie odpowiada pewnej poduszce czekającej na poszewkę. Tak więc dziergam poszewkę i oglądam film za filmem.

Listy do M – jak na polską komedię romantyczną to całkiem fajny film. oczywiście wiadomo co się stanie i sposób opowiadania też jakoś szczególnie nowatorski nie jest, ale z komediami tak już bywa. całkiem przyjemnie się oglądało.
Gra – nie wiem jak to się stało, ale nigdy tego nie oglądałam w całości. Film jest genialny. przez 2h zastanawiałam się razem z M. Douglasem, czy to gra, czy niezły przekręt. serio:) co prawda końcówka jest trochę naciągana, ale efektowna.
Poważny człowiek – jak mogłam świadomie omijać ten film? myślałam, że będzie depresyjnie i nudno. nic bardziej mylnego. to jeden z tych filmów, które są jak artykuły w polityce – na pierwszy rzut oka nie zachęcają, a potem zawsze mi się podobają:) Świetne dialogi i gotowe sentencje. Wyborne kino.

This entry was published on 5 sierpnia 2012 at 12:17. It’s filed under Dzierganie, Film, Zdjęcia and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

