Azjatycki minimalizm

Z góry przepraszam wszystkich, którzy rozpoznają napisy na miseczce. Skorzystałam oczywiście z serwetki, ale po pierwsze nie mam pojęcia co było na niej napisane, a po drugie istnieje duża szansa, że znaki przykleiłam w przypadkowej kolejności:)

Mój pokój znów przypomina magazyn jakiegoś sklepu z pamiątkami.  Chciałabym się wszystkiego pozbyć i zacząć robić kolejne rzeczy (po co mi np 5 bransoletek zdecydowanie na mnie za dużych…). Mam jednak takie poczucie, że to moje dziełka i nie robiłam ich z myślą o kimś konkretnym. Jeżeli robię prezent, to staram się jakoś nawiązać do czyichś upodobań, albo zwyczajnie od samego początku myślę o tym, że robię coś dla kogoś. jeżeli tak nie jest, to robię dla siebie, a nie mogę przecież rozdawać jako prezent moich rzeczy:) może nie jest to rozsądne, ale ciągle magazynuję…

This entry was published on 22 lipca 2012 at 14:11. It’s filed under Decoupage, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Azjatycki minimalizm

  1. ja znaczków nie rozumiem i mi się podoba 🙂
    mnie przy ostatniej przeprowadzce znajomi próbowali oduczyć magazynowania. ale chyba nie da się.

  2. Miseczki fajne. Aż nie chce się wierzyć, że to serwetka.

Skomentuj

