zdjęcia obiecane

park ustroński. nie mogłam uchwycić piękna zieleni, więc przerobiłam całość.

Na terenie hotelu Belweder znajduje się ogród japoński, który każdy może sobie obejrzeć. Przy okazji można wstąpić na kawkę do kawiarni z tarasem widokowym (ceny jak w Krakowie na rynku). Zdjęcia poniżej:

O ile ryby zostały tu zaproszone, to jednak ten gość był niespodzianką…

A na kawkę wpadł furczak gołąbek – tzn taka jest moja teoria, bo nie wiem co by to mogło być innego:)

This entry was published on 8 lipca 2012 at 16:26. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

