talenty

koronki z Koniakowa

Wystarczy ruszyć się z domu, a otoczą Cię ludzie utalentowani. Bajarze w Istebnej w Chacie Kawuloka, koronczarki z Koniakowa, rzeźbiarze w Ustroniu… tylko podziwiać:)

Uwielbiam takie weekendy. Pobudka 5:30, 3h w drodze, a potem już tylko same atrakcje. Poza wspomnianymi miejscami udało mi się porozmawiać ze specjalistką od kosmetyków naturalnych prowadzącą niewielki, ale sympatyczny sklepik, kupiłam na kiermaszu pyłek kwiatowy prosto od pszczół, wypiłam kawkę w góralskiej chacie, obejrzałam i wysłuchałam koncertu zespołu pieśni i tańca Silesia (jeśli dobrze pamiętam), wstąpiłam do japońskiego ogrodu (zdjęcia wkrótce) i wróciłam do domu z poczuciem, że weekend jest za krótki.

Otoczona pięknymi widokami miałam nareszcie czas poczytać i tak zwyczajnie pobyć w ciszy (zakłócanej jedynie śpiewem ptaków – pięknym wieczorem i potwornym o 3 rano:)). byle do weekendu:)

This entry was published on 2 lipca 2012 at 21:56. It’s filed under Byłam-widziałam and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

