prezenty

nowy decoupage

Kombinowałam ogromnie, nie miałam pojęcia jakie tło będzie dobre. Jasne, jasne + ciemne spękania, ciemne, cieniowane… myłam to kilka razy i właśnie w czasie jednego czyszczenia zobaczyłam w tych oryginalnych słojach słońce. Zamieniłam dodatkowo serwetki i zamiast słoneczników na bliżej nieokreślonym tle mam toskańską lawendę o zachodzie słońca:) Rzadko końcowy efekt ma jakiś związek z zamierzonym, ale mam w sobie przeważnie takie głębokie przekonanie, że dzieło i tak wyjdzie. Kiedyś obawiałam się mocniejszego pociągnięcia pędzlem, czy nieprzemyślanego ruchu – teraz wiem, że po pierwsze brak planu jest najlepszym planem, a po drugie wszystko zawsze można naprawić. Zamówiłam nowe drewienka, teraz tylko czasu trzeba:)

This entry was published on 29 Maj 2012 at 21:36. It’s filed under Decoupage and tagged . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

6 thoughts on “prezenty

  1. o! podoba mi się!
    hmm.. taki wzór na poduszkę wrzucić…

  2. Bardzo fajny efekt. Pozdrawiam

  3. Bardzo ciekawe i piękne !! Czekam na następne !!

Skomentuj

